Pomoc
Chcielibyśmy, żeby zakupy w Febro były dla Ciebie przyjemnością. Postaraliśmy się maksymalnie uprościć wszystkie procesy, jednak mamy świadomość, że do wybranych spraw mogą pojawić się dodatkowe pytania. Odpowiedzi na nie staraliśmy się zebrać poniżej.
Wybierz interesujący Cię temat:
I. Ogólne
II. Zamówienia
- Jak zrobić zamówienie?
- Jakie marki mogę znaleźć w Febro?
- Co z produktami wymienionych marek, których aktualnie nie ma w sklepie? Czy mogę je zamówić?
- Jak mogę zapłacić za zamówienie?
- Co zrobić w przypadku, gdy moja opłata za zamówienie będzie niższa/wyższa niż być powinna?
- Jak szybko mogę się spodziewać mojego zamówienia?
- Czy mogę zmodyfikować zamówienie lub całkiem je anulować?
- Czy mogę wymienić towar?
- Nie ma interesującego mnie koloru/rozmiaru, czy mimo to mogę zamówić produkt?
- Czy mogę zwrócić towar?
- Jak zrobić reklamację?
III. Wysyłka
- Jakie opcje dostawy oferuje Febro? Ile będę czekał na przesyłkę?
- Jestem aktualnie we Wrocławiu. Czy mogę samodzielnie odebrać zamówienie?
- Co powinienem zrobić, żeby nie płacić za wysyłkę?
- Jakie są koszty dostawy?
IV. Profity i zyski
- Dlaczego warto mieć konto Stałego Klienta?
- Dlaczego warto walczyć o zniżki dla Stałych Klientów?
- Dlaczego warto zamówić darmowy newsletter?
- Dlaczego warto robić zakupy w Febro?
Nie znalazłeś interesującego Cię zagadnienia?
Zadaj pytanie przez formularz kontaktowy, pisząc na adres poczty elektronicznej kontakt@febro.pl lub dzwoniąc na numer telefonu 530 624 234.
I. Ogólne
Jak mogę skontaktować się z Febro?
Najszybciej skontaktujesz się z nami dzwoniąc pod numer 530 624 234, pisząc na adres kontakt@febro.pl lub dodając wiadomość w naszym formularzu kontaktowym.
Czy mogę skopiować zdjęcia z Febro?
Materiały użyte na stronie Sklepu – w szczególności zdjęcia Towarów - są wyłączną własnością firmy Febro Magdalena Kras lub firm współpracujących i objęte są ochroną wynikającą z Prawa autorskiego i pokrewnych przepisów prawa. Tym samym nie mogą być powielane lub rozpowszechniane w żadnej formie i w żaden sposób, bez uprzedniego, pisemnego zezwolenia Febro, bądź firm współpracujących.
Naruszenie wskazanej w akapicie poprzedzającym reguły naraża osobę nieuprawnioną do korzystania z tych materiałów na odpowiedzialność cywilną.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane są chronione Prawem autorskim i należą do ich właścicieli.
II. Zamówienia
Jak zrobić zamówienie?
Jeśli udało Ci się znaleźć interesujący Cię produkt i chcesz dokonać zakupu kliknij na pomarańczowy guzik "KUPUJĘ" znajdujący się na stronie każdego dostępnego produktu. Zostaniesz przeniesiony na stronę zamówienia, gdzie będziesz miał pełen wgląd na produkty znajdujące się w Twoim koszyku.
Na stronie koszyka będziesz mógł jeszcze zmodyfikować zamówienie, np. usunąć produkt i na jego miejsce dodać inny. W tym miejscu możesz również wykorzystać kod rabatowy (o ile takowy posiadasz. Jak go zdobyć? Zapisz się do naszego newslettera!) wpisując go w odpowiednie pole. Jeśli jesteś zdecydowany na zakup, kliknij „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”.
W kolejnym kroku należy założyć konto w naszym sklepie, złożyć zamówienie bez zakładania konta lub po prostu zalogować się do swojego konta (jeśli zostało założone przy okazji jednej z poprzednich wizyt w Sklepie).
Gdybyś miał jakieś pytania, albo wolał złożyć zamówienie e-mailem (kontakt@febro.pl) albo telefonicznie (530 624 234) śmiało kontaktuj się z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Po złożeniu Zamówienia otrzymasz niezwłocznie wiadomość e-mail, która zawiera podsumowanie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
Jakie marki mogę znaleźć w Febro?
Cały czas staramy się poszukiwać nowości na rynkach światowych, dlatego nasza oferta będzie się sukcesywnie powiększała. Chcielibyśmy wyposażyć Cię w najlepszy, najtrwalszy i w najmodniejszy sprzęt jeździecki. Sprzedając produkt, chcemy mieć pewność, że będzie Ci długo i dobrze służył, a my będziemy mogli być dumni, widząc Cię na zawodach w naszych rzeczach.
Na dzień dzisiejszy w naszej ofercie znajdują się produkty następujących marek: Equiline, Hippica, Cortaflex, Clover, Harcour, Charles Owen, Horze, Busse, Heininger, Acavallo, Hilton Herbs, Trust, Lorenzini, Jin Stirrup i jeszcze kilku innych!
Staramy się cały czas rozszerzać ofertę, więc najlepiej zajrzyj na stronę "Producenci", aby zobaczyć naszą pełną ofertę.
Co z produktami wymienionych marek, których aktualnie nie ma w sklepie? Czy mogę je zamówić?
Jeżeli tylko sprzęt jest dostępny u Producenta, to możemy go dla Ciebie zamówić. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Febro daje swoim Klientom cztery opcje płatności za zamówienie. Poniżej umieściliśmy krótką charakterystykę każdej z nich. Mamy nadzieje, że znajdziesz formę wygodną dla Ciebie:
1. Przelew internetowy poprzez system platnosci.pl:
Naszym zdaniem najwygodniejsza metoda. Cała operacja zajmuje tylko chwilę, nie musisz wpisywać żadnych danych, kopiować numeru konta itp. System Płatności.pl wykona to za Ciebie i przekieruje automatycznie na stronę Twojego banku, a Ty jedynie potwierdzisz wykonanie przelewu. Nie obawiaj się, że dane odbiorcy na przelewie należą do firmy innej niż Febro – pieniądze wpływają najpierw do firmy platnosci.pl, a dopiero później do nas. Po chwili dostajesz potwierdzenie pomyślnie przeprowadzonej transakcji na swoją skrzynkę pocztową. Twój udział w transakcji w tym momencie się kończy, do pracy wkraczamy my – możemy od razu przejść do realizacji zamówienia.
Plusy:
+ Wszystko dzieje się automatycznie, Ty tylko logujesz się do swojego banku i potwierdzasz dyspozycję przelewu,
+ Przelew jest natychmiastowy, dzięki czemu od razu zabieramy się za realizację Twojego zamówienia,
+ Przy wpłacie na konto, przy zakupach powyżej 500 zł paczkę wysyłamy Ci na nasz koszt!
Minusy:
- Konieczność posiadania konta bankowego.
2. Przelew zwykły:
Szybka forma zapłaty, ale zanim zabierzemy się do realizacji zamówienia musimy jednak poczekać, aż Twoje pieniądze dotrą do nas na konto. Zyskujesz jednak darmową wysyłkę, gdy wartość całego Twojego zamówienia przekorczy kwotę 500 zł. Wszystkie dane do przelewu otrzymasz w mailu po złożeniu zamówienia, ale dla Twojej wygody podajemy je równiez poniżej:
Febro
ul. Skwer Obrońców Helu 4/2
51-138 Wrocław
Numer konta Idea Bank: 65 1950 0001 2006 0505 1140 0002
Plusy:
+ Przy wpłacie na konto, przy zakupach powyżej 500 zł paczkę wysyłamy Ci na nasz koszt!
Minusy:
- Nieco dłuższy czas oczekiwania, aż pieniądze dotrą na nasze konto,
- Wszystkie dane musisz wpisać ręcznie.
3. Płatność przy odbiorze:
Prosta sprawa - zamawiasz towar, a za przesyłkę zapłacisz dopiero, gdy będziesz odbierał ją od listonosza (lub kuriera). Nie jest to jednak do końca wygodne rozwiązanie, ani dla Ciebie, ani dla nas. Nie tylko zapłacisz więcej za przesyłkę, ale również musisz pamiętać o tym, że przyjdzie Ci za nią zapłacić gotówką przy odbiorze. Przy wpłacie na konto to zmartwienie masz z głowy - po prostu czekasz na paczkę i nic więcej już nie musisz robić. A dlaczego dla nas nie jest to idealne rozwiązanie? Bo musimy czekać dłużej na Twoje pieniądze – ta gotówka, którą moglibyśmy wykorzystać na poszerzenie asortymentu w sklepie zostaje zamrożona przez Pocztę Polską lub kuriera. Plusem jest jednak to, że przy tej formie opłaty towar wysyłamy natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia.
Plusy:
+ Natychmiastowa wysyłka.
Minusy:
- Droższa wysyłka,
- Trzeba pamiętać o zapłacie przy odbiorze.
4. Płatność przy odbiorze osobistym:
Jeśli mieszkasz we Wrocławiu lub okolicy (lub jesteś przejazdem w tym mieście) i chciałbyś odebrać towar osobiście, to możesz zapłacić za niego na miejscu. Kawę bądź herbatę oferujemy w cenie opłaconego zamówienia.
Plusy:
+ Brak opłat za wysyłkę towaru.
Minusy:
- Konieczność umówienia się na spotkanie,
- Płatność tylko gotówką.
Co w przypadku, gdy opłata za zamówienie będzie niższa/wyższa niż powinna być?
W przypadku, gdy zapłata za zamówienie, dokonana przez Klienta, będzie wyższa od podanej w potwierdzeniu zamówienia, Febro zwróci Klientowi różnicę w terminie 7 dni. Febro zastrzega sobie prawo do kontaktu z Klientem, celem potwierdzenia danych do przelewu.
W przypadku, gdy zapłata za zamówienie, dokonana przez Klienta, będzie niższa od podanej w potwierdzeniu zamówienia, Febro niezwłocznie poinformuje Klienta o konieczności dopłaty różnicy. Brak dopłaty różnicy w terminie 7 dni od dnia wysłania powiadomienia, powoduje anulowanie Zamówienia i zwrot zapłaconej dotychczas kwoty w terminie 7 dni. Również wtedy Febro zastrzega sobie prawo do kontaktu z Klientem, celem potwierdzenia danych do przelewu.
W przypadku niedokonania zapłaty za Zamówienie w terminie 3 dni od dnia potwierdzeniu Zamówienia, Febro niezwłocznie poinformuje Klienta o konieczności dokonania wpłaty. W przypadku braku wpłaty w terminie 7 dni od dnia wysłania powiadomienia, powoduje anulowanie zamówienia.
Jak szybko mogę się spodziewać mojego zamówienia?
Czas dostawy zamówienia zależy od statusów dostępności produktów zawartych w zamówieniu. Część produktów mamy w magazynie i możemy je wysłać w każdej chwili. Oznacza to, że jeśli złożysz zamówienie w sklepie Febro i jako formę dostawy wybierzesz przesyłkę kurierską oraz opłacisz je poprzez płatności.pl lub wybierzesz "płatność przy odbiorze", Twoje zamówienie najprawdopodobniej dotrze do Ciebie w ciągu 24h.
Od momentu, w którym dostaniesz wiadomość z informacją o wysłanym towarze, przesyłka jest już w drodze do Ciebie.
Paczki Poczty Polskiej wysyłamy priorytetem. W tym wypadku czas oczekiwania na towar wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Zwykle po 2 dniach roboczych możesz już spodziewać się paczki, ale pamiętaj, że czasem ten okres może się wydłużyć. Jeśli po 6 dniach od wysyłki nie dostałeś jeszcze przesyłki, niezwłocznie skontaktuj się z nami - będziemy wyjaśniać przyczynę opóźnienia.
W przypadku wyboru jednej z firm kurierskich zwykle już następnego dnia będziesz mógł się cieszyć nowym sprzętem. Jeśli jednak po 3 dniach od wysyłki nie dostałeś jeszcze towaru, niezwłocznie skontaktuj się z nami - będziemy wyjaśniać przyczynę opóźnienia.
Po wysłaniu towaru, możesz na bieżąco śledzić lokalizację swojej przesyłki na specjalnych stronach internetowych Poczty Polskiej lub firm kurierskich.
Czy mogę zmodyfikować moje zamówienie lub całkiem je anulować?
Żeby przedstawić informacje dotyczące zmian w Twoim koszyku w przejrzysty sposób, zestawiliśmy je w tabeli:
Czy mogę wymienić towar?
Możesz wymienić zakupiony towar w ciągu 10 dni od chwili otrzymania przesyłki. Jak to zrobić? Wyślij najpierw do nas stosowną informację na adres: kontakt@febro.pl o zaistniałej sytuacji lub zadzwoń na numer 530 624 234, a następnie zapakuj starannie paczkę, zaadresuj i wyślij ją na nasz adres:
Febro
Skwer Obrońców Helu 4/2
51-138 Wrocław
Gdy paczka do nas dotrze – otworzymy ją i jeśli wszystko będzie w porządku, od razu wyślemy Ci towar w rozmiarze, o który prosiłeś, o ile znajduje się w naszym magazynie. Jeśli nie – skontaktujemy się z Tobą i będziesz miał do wyboru, albo poczekać na nowy rozmiar, albo zadecydować o zwrocie pieniędzy.
Pamiętaj, że rezygnacja lub wymiana na inny produkt może nastąpić wtedy, gdy produkt jest w pełni sprawny, czyli:
• nie został pozbawiony fabrycznego opakowania,
• nie posiada widocznych śladów użytkowania,
• nie został w inny sposób zniszczony lub uszkodzony.
Za przesyłkę do nas zapłacisz Ty, ale przy pierwszej wymianie, to my wysyłamy Ci kurierem towar w nowym rozmiarze, na nasz koszt. Zakładamy, że gdy już przymierzyłeś zamówione rzeczy, wiesz jakiego rozmiaru potrzebujesz i jedna wymiana wystarczy. Jeżeli jednak nie – masz prawo do 3 wymian, jednak w kolejnych przypadkach koszty przesyłki w obydwie strony są wtedy po Twojej stronie.
Nie ma interesującego mnie koloru/rozmiaru, czy mimo to mogę zamówić produkt?
Jeśli wypatrzyłeś u nas coś interesującego, ale akurat nie ma Twoje rozmiaru lub poszukiwanego koloru. Napisz do nas (kontakt@febro.pl) lub zadzwoń (530 624 234). Wszystko zależy od konkretnego przypadku, jednak możesz być pewny, że postaramy się zdobyć dla Ciebie sprzęt, który potrzebujesz!
Czy mogę zwrócić towar?
Zgodnie z prawem masz 14 dni (licząc od chwili otrzymania paczki) na odesłanie nam zamówionego towaru. Nie musisz nam niczego tłumaczyć, po prostu odsyłasz paczkę, a my zwrócimy Ci cenę towaru. Pamiętaj jednak, że towar musi zostać odesłany w takiej formie, w jakiej Ci go dostarczyliśmy, razem z oryginalnym pudełkiem, metkami producenta oraz, jeżeli została wystawiona, fakturą VAT lub paragonem. Jednym słowem: zwracany towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży. Tylko w tym przypadku będziemy mogli zwrócić Ci pieniądze.
Gwarantujemy zwrot wartości produktu na konto bankowe w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy paczek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, reklamacje z tego tytułu będą rozpatrywane wyłącznie wtedy, gdy Klient wraz z osobą doręczającą przesyłkę (upoważniony przedstawiciel Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) sporządzi na piśmie protokół reklamacyjny, który zostanie podpisany przez adresata przesyłki oraz doręczającego.
Przesyłkę wyślij na poniższy adres:
Febro
Skwer Obrońców Helu 4/2
51-138 Wrocław
Jak zrobić reklamację?
Zawodność sprzętu to jedna z najgorszych rzeczy jaka może się Wam (Jeźdźcom) i nam (sprzedawcom jakby nie było, dobrych brandów) przytrafić. Dlatego postawiliśmy sobie za cel, żeby maksymalnie szybko przeprowadzić całą procedurę składania reklamacji. A procedura wygląda tak: gdy pojawi się problem, wyślij do nas informację z opisem tego, w czym rzecz (kontakt@febro.pl, dokładny opis oraz załączone zdjęcia – te nie są jednak obowiązkowe – choć znacznie ułatwią nam szybkie rozpatrzenie sytuacji), a my jak najszybciej postaramy się ustosunkować do Twojej reklamacji. Jeśli dane uszkodzenie będzie podlegać takowej, to poprosimy Cię o wysłanie do nas paczki na poniższy adres:
Febro
Skwer Obrońców Helu 4/2
51-138 Wrocław
Teraz do akcji wkraczamy my – postaramy się jak najszybciej rozwiązać nasz wspólny problem. Będziemy Cię na bieżąco informować o postępach w rozpatrywaniu reklamacji.
III. Wysyłka
Jakie opcje dostawy oferuje Febro? Ile będę czekał na przesyłkę?
W trakcie składania zamówienia poprosimy Cię o wybranie jednej z opcji dostawy przesyłki. Nie stoimy w miejscu i staramy się podejmować współpracę z coraz większą liczbą firm kurierskich.
Po nadaniu przesyłki niezwłocznie Cię o tym poinformujemy, wysyłając wiadomość e-mail. W wiadomości znajdziesz również unikalny numer identyfikacyjny paczki, dzięki czemu będziesz mógł na bieżąco śledzić jej lokalizację na specjalnych stronach internetowych Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Licząc od momentu wysłania Przesyłki, przewidywany czas jej dostawy wynosi:
- 2-3 dni robocze – w przypadku InPost paczkomaty, przesyłki w Ruchu i Poczty Polskiej (opcja priorytet),
- 1 dzień roboczy – w przypadku Kuriera.
Po złożeniu zamówienia zmiana opcji dostawy na odbiór osobisty jest możliwa do czasu wysłania przesyłki przez Febro. Pamiętaj, że to prawdziwy wyścig z czasem! Zmianę należy zgłosić niezwłocznie poprzez formularz kontaktowy lub kontakt@febro.pl lub telefonicznie pod numerem 530 624 234.
Jestem aktualnie we Wrocławiu. Czy mogę samodzielnie odebrać zamówienie?
Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupów. Wystarczy umówić się z nami wcześniej na spotkanie (w siedzibie Febro lub w innym miejscu).
Jeśli chcesz się spotkać najlepiej zadzwoń: 530 624 234.
Co powinienem zrobić, żeby nie płacić za wysyłkę?
Jeśli spełnione będą trzy warunki:
- adres dostawy znajduje się na terenie Polski,
- całkowita wartość jednorazowego zamówienia przekroczy kwotę 500 zł,
- jako formę zapłaty wybierzesz płatność z góry.
Febro pokryje całkowity koszt dostawy zamówienia.
Ponadto, jeśli zapisałeś się do naszego newslettera, będziesz na bieżąco dowiadywał się o organizowanych przez Febro Dniach Darmowej Wysyłki.
Jakie są koszty dostawy?
W trakcie składania zamówienia, w polu „Twój koszyk”, na bieżąco informujemy Cię o całkowitych kosztach dostawy zamówienia.
IV. Profity i zyski.
Dlaczego warto mieć konto w Febro?
Konto Klienta to wyjątkowo przejrzysty i prosty sposób na:
- dokonywanie szybkich zakupów w Febro,
- korzystanie ze stałych zniżek na kolejne zakupy,
- zarządzanie swoimi danymi,
- zarządzanie bieżącymi i zrealizowanymi zamówieniami,
- wyszukiwanie i katalogowanie ulubionych produktów oraz
- zarządzanie ewentualnymi reklamacjami.
Każdy gość Febro ma możliwość założenia swojego konta bez dokonywania zamówienia. Od chwili jego założenia Klient ma możliwość składania kolejnych zamówień, bez konieczności ponownego wypełniania formularza zamówienia. Wszelkie dane Klienta są odpowiednio zabezpieczone przed osobami trzecimi, a dostęp do konta pozwala w każdym momencie podane dane sprawdzić, uzupełnić, poprawić lub usunąć. Ponadto każde zamówienie jest katalogowane w historii zamówień, dzięki czemu Klient wie kiedy i jakie towary dotychczas kupował. A każde zamówienie to krok w kierunku większych zniżek na towary przy okazji kolejnych zakupów, o czym można się przekonać w specjalnym panelu konta Stałego Klienta.
Dlaczego warto walczyć o zniżki dla Stałych Klientów?
Każdy Klient, który dokona zakupów w Febro na łączną kwotę przekraczającą 1 000 zł, otrzymuje stały rabat na kolejne zamówienia w wysokości 5%.
Każdy Klient, który dokona zakupów na łączną kwotę przekraczającą 3 000 zł, otrzymuje na stałe rabat na kolejne zamówienia w wysokości 7%.
Najwyższy możliwy rabat przysługuje Klientom, którzy zrobili zakupy za minimum 5 000zł i wynosi 10%.
Rabaty nie wygasają, są na stałe przypisane do konta. Oznacza to, że zawsze kiedy będziesz zalogowany na swoje konto będziesz widział jedynie niższe ceny, a koszyk automatycznie naliczy należny rabat.
Dlaczego warto zamówić darmowy newsletter?
To na czym nam zależy to przekazanie Ci informacji o zniżających się promocjach, zniżkach lub oryginalnych produktach, które dostępne są w Febro. Dodatkowo jako Prenumerator naszego newslettera możesz liczyć na specjalne kody rabatowe.
Dodatkowo dowiesz się jako pierwszy o akcjach typu Dzień Darmowej Dostawy lub Black Friday, a także o sezonowych wyprzedażach. W naszym newsletterze znajdziesz również informacje o nowych produktach wprowadzanych do oferty!
Zarejestruj się i osobiście sprawdź czy to się opłaca! Żeby jeszcze bardziej Cię zachęcić gwarantuję, że nie masz nic do stracenia. W każdej chwili możesz w bardzo prosty sposób zrezygnować z newslettera.
Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, żeby wysyłane do Ciebie informacje były wartościowe i interesujące.
Dlaczego warto robić zakupy w Febro?
Jeśli jeszcze nie jesteś przekonany do Febro, poniżej przedstawiamy 8 powodów dla których warto wybrać Febro. Mam nadzieję, że poniższe argumenty rozwieją ostatecznie wszelkie wątpliwości:
1. WYSYŁKA W 24h. Zdecydowana większość oferowanych przez nas towarów znajduje się w magazynie, a to oznacza, że błyskawicznie realizujemy zamówienia!
2. DARMOWA WYSYŁKA. Wystarczy, że zrobisz zakupy za łączną kwotę 500zł i wpłacisz pieniądze na konto, a paczkę dostaniesz za darmo! Dodatkowym bonusem dla mieszkańców Wrocławia jest możliwość odbioru osobistego!
3. SATYSFAKCJA GWARANTOWANA. Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot towaru, nie musisz nam niczego wyjaśniać, po prostu odsyłasz paczkę z powrotem do nas (pamiętaj tylko o tym, że towar musi posiadać wszystkie oryginalne metki oraz nie może być używany), a my zwrócimy Ci pieniądze.
4. WYMIANA TOWARU. Dokładamy wszelkich starań, aby ułatwić Ci dobór odpowiedniego rozmiaru, jeśli jednak okaże się, że zamówiony przez Ciebie towar nie pasuje, nie będziemy robić problemu z wymianą. Po prostu odeślij nam paczkę z powrotem i powiadom nas jakiego rozmiaru potrzebujesz. Przesyłkę z nowym rozmiarem wyślemy na nasz koszt!
5. BEZPIECZEŃSTWO. Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, transakcji przeprowadzonych drogą elektroniczną (gwarantem bezpieczeństwa są uznane instytucje bankowe) jak również samych przesyłek rzecz jasna (starannie pakujemy je w materiały pakowe chroniące przed uszkodzeniami).
6. PRZEJRZYSTE INFORMACJE. Włożyliśmy naprawdę wiele pracy, aby nasz sklep był intuicyjny w obsłudze. Dołożyliśmy również wszelkich starań by podać wszystkie niezbędne informacje, pomocne przy dokonywaniu zakupów. Nie zaskakujemy ukrytymi kosztami, a Klient przez cały proces dokonywania zakupów jest informowany o końcowej cenie do zapłaty. W każdym momencie wiesz za co i ile płacisz.
7. RABATY DLA STAŁYCH KLIENTÓW. To również powód do założenia konta w sklepie. Jeśli z jednego konta łącznie dokonasz zakupów na 1 000 zł otrzymasz stały rabat wysokości 5%, po 3 000 zł wysokość rabatu wzrasta do 7%, a po 5 000zł do 10%.
8. PROFESJONALNE DORADZTWO. Nie sprzedamy Ci czegoś, tylko dlatego, że zalega nam to w magazynie. Sami również jeździmy, zależy nam więc na tym, aby używać sprawdzonego sprzętu. Jeśli zapytasz nas o radę, postaramy się dostarczyć Ci obiektywnych i praktycznych informacji, byś wybrał to, czego naprawdę potrzebujesz!
Sprawdź nas w akcji!